Razlika između servisa i godišnjeg održavanja

  • U nastavku navodimo razliku između servisa i redovnog godišnjeg održavanja.
  • Koje radnje su uključene u servis?
  • Opis radova koji su uključeni u servis gasnog, konvencionalnog, kombinovanog Vaillant uređaja za grijanje i pripremu potrošne tople vode:
  • dolazak;
  • hemijsko čišćenje primarnog izmjenjivača;
  • hemijsko čišćenje sekundarnog izmjenjivača (topla voda i ogrijevni dio);
  • unutrašnje čišćenje uređaja od prašine;
  • čišćenje gorionika i elektroda;
  • pranje primarnog izmjenjivača;
  • čišćenje komore za sagorjevanje (fasadni uređaji);
  • provjera i punjenje ili pražnjenje ekspanzione posude (po potrebi);
  • kontrola i podešavanje parametara uređaja (po potrebi);
  • kontrola odvoda dimnih gasova;
  • kontrola nepropusnosti uređaja na hidrauličkom i gasnom dijelu;
  • provjera funkcionalnosti uređaja.
  • Preporučena učestalost servisa
  • Preporučena učestalost servisa
  • Preporučujemo da se redovan servis vrši svake dvije godine ili po potrebi češće (molimo Vas da se posavetujete sa Vašim ovlašćenim Vaillantovim serviserom).

Redovno godišnje održavanje

Koje radnje su uključene u redovno godišnje održavanje?

Opis radova koji su uključeni u redovno godišnje održavanje gasnog, konvencionalnog, kombinovanog Vaillantovog uređaja za grijanje i pripremu potrošne tople vode:

  • dolazak;
  • unutrašnje čišćenje uređaja od prašine;
  • čišćenje gorionika i elektroda;
  • pranje primarnog izmjenjivača (obavezno kod uređaja na dimnjak);
  • čišćenje komore za izgaranje (fasadni uređaji);
  • provjera i punjenje ili pražnjenje ekspanzione posude;
  • kontrola i podešavanje parametara uređaja;
  • kontrola odvoda dimnih gasova;
  • kontrola nepropusnosti uređaja na hidrauličkom i gasnom dijelu;
  • provjera funkcionalnosti uređaja.